Spännande!
Älskar den här typen av värvningar. Unga, drivna killar med enorm utvecklingspotential som vill framåt och uppåt. Visst, sannolikt försvinner han efter 1-2 säsonger, men det gör en etablerad spelare som lyckas också, bara det att han gör det till NLA/KHL medan unga talanger försvinner till AHL/NHL. Så länge man har en stark kärna av trogna spelare (Sebbe, Pajen, några av transatlanterna) så ser jag det bara som positivt att ta in supertalanger även med vetskapen att det bara blir nån säsong.
Bra Emvall! (med utgångspunkten att ryktet stämmer)