Det var en kul match, men jag anser att hemmaklacken sög ganska hårt - det gör inte ni. Nivån behöver väl inte vara 15 år för det? Eller?
Men på vilket sätt "behöver" du komma in och ge oss fingervisningar om hur en klack ska vara, då?
Vi är inte klapp och klang och julgranar i matchtröjor. Vi har aldrig vart det och jag hoppas och tror att den dagen aldrig kommer.
Tycker du att våra ramsor är tråkiga: försök att överrösta dom med era ramsor istället. Hörs ni mer än oss så spelar det ju ingen roll vad vi sjunger. En av dina frågor du ställde i första inlägget passar faktiskt kanon här.
Om bortaklacken hörs mest med sina sånger, varför svarar ni med att bua istället för att överrösta dom med ERA sånger? Ett tips!
Men i det här fallet formulerar vi om frågan.: Om motståndarklacken sjunger sina sånger, och ni ogillar dessa, varför svarar ni inte gemensamt för att överrösta dom med ERA sånger?
Men vad gör du istället? Jo, du reggar dig på vårat forumet och börjar gnälla på flerpunkten saker med klacken. Efter en förlust.
Det du skrev om en bra hockeymatch och det där, det köper jag. Men för att ge dig en liten inblick i vad vi menar så kan jag ju meddela att du knappast är den första (och antagligen inte den sista heller, tyvärr) FBK-supportern som har gått in och klagat på vår klack, på samma sätt som du gjort. Den gemensamma nämnaren?
Jo, dessa har ramlat in efter förlustmatcher för FBK.
Så när jag säger att jag är trött på gnällkärringar och moraltanter som vill läxa upp oss i läktarkultur så är det inte bara dig jag syftar på.
Kör erat eget race och bygg vidare på det. Ge fan i oss.
EDIT:
Inte för att jag egentligen vill skapa någon större diskussion av den meningen som kommer nu. Men det blir exakt samma takt och uppdelning om man delar upp club-en eller klub-ben, så jag förstår inte ditt resonemang?