crikon wroteOk, att diskutera min ålder är en aning OT, och eftersom man måste vara så jävla tydlig så inbjuder ditt namn till att kalla dig något helt annat. Nog om det. Oprovocerat? Knappast! Det va du som starta den här tråden lilla gubben och med din äckliga Färjestadsmentalitet och tro om att vi bryr oss om vad du skriver tänker jag fortsätta för jag håller inte med dig. Lider du av någon form av storhetsvansinne som tror att du kan komma här och ge oss tips o sen tro att vi ska ta till oss det? Glöm det! Som någon har antytt här innan, Söt erat så sköter vi vårat!
Okey, så bara för att jag kallar mig för "Gubben" så är det rätt att lägga til "jävel"? ska folk då kalla dig för "Crikonjävel"? Är det lika "jävligt tydligt"?
Vad är Färjestadsmentalitet? Nej, förresten, jag glömde att du tror att vi alla tycker och är likadana 😉, vi går vidare.
Nej, jag lider inte av storhetsvansinne, och jag räknade inte med att ni skulle älska vad jag sa och lyssna till min kritik. Inte för en sekund. Dock, så gjorde jag det ändå. Jag är aktiv på många Elitserieklubbars forum och gillar att diskutera saker med fansen för de klubbarna, precis som jag gillar att några av er kommer inte på vårat forum och diskuteras saker med oss. Vad vore livet om man bara pratade med folk som tyckte exakt som en själv gör? Görtråkigt tycker jag. Dessutom så finns det ju folk bland LHCs supporters som också tycker som jag, att det finns utrymme för förbättring av ramsor och klackens prestationer, så helt fel ute kan ju jag inte varit. 😉
En stor skillnad dock, jag anser att även om jag i vissa fall kritiserar er klack så kan jag fortfarande bli bemött hövligt. Första inlägget efter mitt i denna tråd så blev jag kallad "Bitter" och "Pantad". Är det den mentalitetet du/ni står för, att alla som är olika er i åsikter etc är "pantade"?
Men, den här tråden har nog spårat ur lite nu: 😉