Befann även jag mig i fiendeland under torsdagen för att beskåda när Färjestad skulle spöa skiten ur LHC och hela cloetta skulle tystna...
Vi vet alla att det inte blev så.. Cluben var X antal nivåer bättre än ett riktigt blekt Färjestad och inte hade Färjestadsklacken något att säga till om i matchen på läktaren.
Men..
Mitt första besök till CC var tu delad.
För det första tycker jag riktigt mycket om er sittplats! Den lever sig in och visar känslor, den sjunger med och startar egna ramsor. Skicka LLAs sittplats på studiebesök? Ja, kanske!
Men för det andra måste jag säga att jag blev lite besviken på WL, då jag inte alls tyckte att ni kom upp i något större styrka, med några undantag förstås, t.ex. sista minutrarna.
Jag tror att ni kan mer än ni visade.
Mitt intryck var att ramsorna dog extremt fort och att det blev väldigt "ryckigt". Jag, personligen, gillar när man maler på med ramsor.
Men ni har absolut kvalitet! Ni är extremt tajta och jag gillar att trumman aldrig fått en boning hos er även fast den kan vara ett bra hjälpmedel i vissa fall. Men ni sköter det bra!
Men ni lär få fler chanser att försöka imponera på mig, jag är kvar i krokarna i några år till. Förhoppnigsvis har Färjestad vunnit sin första i CC innan det är dags att flytta hem till K-d.
Tack för mig!