Bra coachat av Melin ( Äterigen som man sÀger, med facit i hand :-P )
Eftersom jag pÄ ren pik kiv vÀgrar se det negativa som varit och fokuserar pÄ det positiva nu och mÄlar upp en hÀrlig hockeyfest likt förra Äret i huvet som pepp för mig sjÀlv (& laget) sÄ sÀger jag sÄhÀr:
HĂRLIG MATCH! Bra intensitet, kĂ€mpaglöden som fattats större delar av sĂ€songen har Ă„terfötts efter OS. Bra backspel i denna match sĂ„ Ă€ven som fattats innan. Stabil insats rakt igenom (förutom ett par minuter av virrepirr i början av 3e, men de flesta lag har nĂ„gon period i matcher de tappar spelet nĂ„got, sĂ„ jag vĂ€ljer att blunda för det). Bra match av Högberg! Hade more or less inget att göra pĂ„ de bĂ„da mĂ„len, som var snyggt spelat av Modo i snabba omstĂ€llningar Ă la LHC kontringsanfall style.
SĂ„lĂ€nge LHC visar upp krigarvilja, kĂ€mpaglöd och intensitet sĂ„ Ă€r jag som supporter i detta skede av sĂ€songen nöjd. All fokus pĂ„ sluttampen av detta i övrigt pissĂ„r! Ett lyckat play-in eller/och slutspel gör att grundserien Ă€r nĂ„got förlĂ„ten. Ăven om stor förĂ€ndring ska givetvis göras inför nĂ€sta sĂ€song... Men det tar vi i sillytrĂ„den đ