SargUt alfie wroteOkej, 2-0 efter första. Enligt säsongens mönster kan nu två saker hända: LHC har vind i ryggen och kommer nu förvalta varenda PP och glida ifrån till en utklassningsseger. SAIK får in två snabba på mindre än en minut. Att matchen ska spelas av stabilt och sluta typ 3-1 känns helt uteslutet. LHC-orakel.. förutspå lite roligare profetior nästa gång! :lol:
clubenS Och så börjar det, jävla sopor, ni är så dåliga att jag inte vet om ja ska skratta eller gråta. Alla spelar så jävla mesigt också, aldrig någon som visar lite positiv frustration, fyfan
köttet Härlig karaktär i det här laget! Skämskudden fram igen. Och sluta spela #5 i boxplay! Lika stadig som kokt spaghetti.
Jonteman bloodandashes wroteOch där stänger jag av streamen. Jag får lust att stänga av för resten av säsongen.
Kapten Duck 10p ner till kvalserieplats. Meeeeeeeeeeeeeeeen ge fan i att hamna på botbänken. Skaik är inte odugliga i PP precis.
SargUt Seriöst, både #18 och #25 är bra på att ta ner pucken i sarghörnet, men att skapa något är de helt odugliga på! :evil:
köttet TÄVS? Är det nåt tjat för att få supportrarna att inbilla sig något? Jag ser inget som tyder på att det här laget är beredda att blöda för klubbmärket. Varför ska då fansen göra det?
Rampe Att vara kapten och leda laget. Att sluta sig som en grupp och kriga till sig seger. Att vara motsatsen.
alfie Skottstatistik period 2 i en hemmamatch som är otroligt viktig och mot ett lag med fem raka torsk: 2-16. två-sexton.
köttet Svaga målvakter, dåliga backar, ett helt viljelöst lag. 13-31 i skott efter 2 perioder säger allt. Det finns ingen karaktär, vilja, hjärta eller attityd alls. Saik täcker skott och kämpar in målen. Cluben nöjer sig med att peta med klubborna och slå dåliga passningar.
fjosor Domarn har ju helt slutat döma för slashings iaf.. Snacka om att pendla i nivån på bedömningarna.
dagger Avgå alla, jävla fittinställning! Prestationslön MÅSTE införas! Så himla besviken på att återigen tappa en ledning.
SargUt Bor numera i Örebro, dom har ett sopgäng.. Men ett jävla tryck i hallen o laget kämpar med näbbar o klor, det är fan så mycket roligare att titta på... 🙁