Jag är en usel förlorare men jag brukar komma till sans och lugna ner mig ett par timmar efter förlust. det har nu gått ca 5 timmar sedan jag lämnade cloetta och jag är fortfarande lika förbannad. Förbannad över det viljelösa och räddhågsna spel man presterar mot ett lag som inte ens behövde vara bra för att vinna. Förbannad över att det inte finns någon ryggrad eller stolthet i att bära det vita lejonet på bröstet. Förbannad över att en sportchef inte klarar sitt uppdrag trots en budget som borde ge oss ett lag som med lätthet skulle vara topp fyra. Förbannad över att en uppblåst amerikan tycker att det är bra att ligga där nere vid kvalstrecket" för då kan det bara bli bättre"
Summa summarum, jag vet ingenting om hur man bedriver en förening på elitnivå, därför ger jag blanka faan i att försöka yttra mig i det jag inte begriper. Tydligen besitter de som styr vårt kära lag ungefär samma kunskaper som jag, d.v.s. nada då resultatet vi nått är patetisk med tanke på de resurser som fanns till förfogande.
Att det blir kvalserien nu är väl ingen högoddsare, med tanke på hur laget uppträtt nu när de haft press på sig så anar jag det värsta-degradering!!
Har troget följt laget sedan säsongen 91/92 men har aldrig varit så besviken som nu, besviken för att man inte visar hjärta och för att man inte bär upp klubbmärket med stolthet 🙁
Ps. någon här inne tyckte det var positivt med en kvalserie. Hallå!! sluta äta tabletter med smileys på, de förvrider ditt förstånd.