Så jävla uselt. Här har man allt i egna händer, och vad gör man? Man passar på att bomma tre frilägen, en straff samt två direktskott från nära håll av Honken i slottet. Lägen att sätta en två-tre mål till fattades inte den här matchen men LHC är sjukt impotenta framåt och HV får vinna i en match där de inte ens är bra. Tack som fan Cluben! Blir nästan rörd av kämpainsatsen! Nu har vi inte skiten i egna händer igen, vi måste ta en poäng MER än apjävlarna och MODO som vi möter i sista har kniven mot strupen för att nå slutspel. Känns INTE bra det här!
Dessutom, min ständiga hackkyckling Hävelid. För i helvete! Inne på samtliga baklängesmål igen! Nu har en av landets absolut bästa backar (enligt många, fan inte enligt mig) sämst +/- bland samtliga backar, till och med sämre än Robin Persson. Gubbjäveln har nu galet värdelösa -12. Fortfarande någon som tycker att han är så jävla bra? Att han återigen läcker i BP vid 1-1 var ju nästan väntat, att han tillsammans med Lorentzon dräller på ett extremt impotent sätt framför Norrena vid 1-2 kan hända men får inte hända i så här viktiga matcher, men sättet han säljer Norrena på vid 2-3 är inget annat än rent vidrigt. Hur många år har gubbjäveln spelat i NHL egentligen? 12498? Trots det kan han inte backarnas ABC. I ett två mot ett läge ska man bara koncentrera sig på att ta bort passen! Det finns inget annat! Gör han som han ska och tar bort passen har Norrena en chans att rädda. Nu slänger sig landets bästa back och säljer både sig själv och Norrena på ett sådant sätt så att Norrena inte har en chans att hinna över till snubben som är den enda Hävelid ska koncentrera sig på i det läget. Förlänger man med Hävelid blir jag förbannad på riktigt. FAN! :evil: