Heldragna wrote
I Klasen får du en diva med divalater som spelar för jaget!!!!
Jag förstår inte var Klasen har fått ryktet om sig att vara en fruktansvärd diva och en dålig lagspelare. Ni får gärna upplysa mig då jag inte följt hans karriär nämnvärt. Att grabben har fått bära C på bröstet i både SSK och Malmö tyder på att han knappast är avskydd av sina medspelare trots sin urusla förmåga att filtrera orden till media.
Tycker som så många andra att han var förjävla överbetald i Malmö men det sticker inte i mina ögon såvida vi inte måste betala en hiskelig lön till honom.
Att jag tog upp Arla som kandidat att lämna är att OM Klasen skulle bli klar till Cluben så är det troligtvis för att lira i någon av de två främsta kedjorna och där anser jag Arla vara svagaste länken trots att han vann poängligan förra året.
"Arlbrandt kan vara den mest karaktärslösa spelare vi haft i den här föreningen..."
"Arlbrandt. Tack för kaffet."
"tack Arla för att krutet inte är helt dyngsurt!"
"Arla bevisar varför han aldrig skulle värvats till att börja med"
"Hur kan Arla missa den chans han får? Jag fattar inte. En spelare som värvats för att han är (var) en måltjuv"
"Arla är helt utan självförtroende just nu"
"Arla är ju helt under isen, så visst borde kanske Yetman ligga nära till hands att få chansen"
"Undrar om det inte är dags att byta plats på Arla och Yetman, förstakedjan är pinsamt osynlig"
"kanske kan få fart på Arla igen."
"dags att JAS och speciellt Arla vaknar till liv"
"Vilken av kedjorna från igår ska man peta någon från, Arla? var väl i så fall han som presterade sämst."
"Arla måste fan sätta det läget innan PPt verkade som han helt sluta spela helt"
"Men nivån är fan skrämmande. Arla, Jämtin & Molinder -2 i matchen"
"år förnyat förtroende/spela vidare trots att de inte förtjänar det (lång jävla lista, men Mange, Hx2 och Albrandt är exempel"
"Petterström, Hlinka, Albrandt, vad fan tränar ni på hela dagarna?"
"Han och Albrandt måste, måste - måste - bänkas."
Att Klasen värvas som den stjärncenter som Hemlin hintat om tycker jag känns mindre troligt då han inte är någon centertyp.