Det spelar ingen roll hur hans poängsnitt ser ut, hur stor hans talang än är, om han har burit Malmö på sina axlar (vilket uppenbarligen inte gick så bra). Jag vill inte ha hit en spelare som gråter ut i pressen om hur synd det är om honom, jag vill inte ha en spelare som kallar motståndarna för horor trots att de hade större chans att spela kval än vad hans eget lag hade, jag vill inte ha hit en spelare som blir så tjurig över att bli bänkad att han sätter sig med händerna i kors som ett småbarn och vägrar jubla när hans eget lag gör mål.
Dessa saker gäller i synnerhet nu när LHC satsar på att bygga en grupp och sträva efter sammanhållning. Då funkar det inte med en kille som tror att han kan köra sitt eget race och bete sig hur som helst.
Klasén är en diva och en legoknekt som inte bryr sig om någon annan än sig själv. Då spelar det ingen roll att han är skitduktig. Nej tack. LHC ska inte bli den klubb som försörjer hans familj.
Jocke_L wroteJag accepterar inte en glidande diva som med 400k i månaden har svårt att sätta mjölk på bordet för sina ungar.
Fan. Det är så jag borde ha formulerat det istället. Snyggt, Jocke_L! :twisted: