Silly har inte ens börjat och vissa av er här har sprider ju domedagsstämning. Hade ni väntat er att en massa nyförvärv skulle presenteras redan nu?
Vi ser ut att få in den tränare som vi absolut vill ha in och det är redan nu bekräftat att en hel del av de spelare som vi inte vill ha kvar ska lämna. Nu planerar förmodligen Hemlin och Melin (utifrån hur mycket han kan) inför nästa år. Roger har säkert gett Johan en lista på spelare och oxå en kravprofil kring vilka spelare han ska leta efter. När slutspelet sedan är slut för AIK tror jag vi kommer få se ett antal intressanta namn dyka upp.
Hjalmarsson är, precis som hela Luleå, ganska så uddlös i slutspelet. Tycker dock han är en av de som skapar mest och hans lina är bra. AIK är ju en grym maskin i serien och sen har de Fast där bak som är galet stabil.
Himmelfarb spelar alla kritiska moment för Rögle och även om han inte öst in poäng tycker jag han leder laget tillsammans med några till. Jobbar hårt (mycket hårdare än Arlbrant så den jämförelsen tycker inte jag håller) och gör bra ifrån sig i alla moment. Han har ju även ett EU-pass så han kommer inte fylla upp någon av de två icke-eu platserna om han nu kommer.
Tror den missade slutspelsplatsen var en perfekt näsbränna för alla och att detta stärker hela föreningen. Nu kommer man gå igenom en process för att detta inte ska hända igen. Bara hoppas Roger kan få allt på plats lika bra som tidigare samt i gnaget.