exile82 wroteFrågan är ju om tjeckerna verkligen ska spela ihop, de gör ju inte mycket nytta tillsammans. Säcken splittade visserligen på dem igår, men då var laget redan under isen.
Snart 20 matcher kvar, jag vill veta vad man tänker göra!
Dom uträttar ju inte ett jävla skit, så om de ska spela ihop eller inte är väl inte den frågan man ska ställa sig gällande dem?
Är man nöjd med hur våra "Franchise Players" agerar då de får spela så förbannat mycket? Är alla i LHC "untouchable" då vi är den trevliga föreningen?
Det ser segt ut, och slarvigt (framförallt från Hlinka med sina "oprecisa pass") nu förtiden.
De är här, inte för att vara något annat än poänggörare.... Kan man inte försöka inse att det inte funkar för dem längre?
Ta exemplet på målvaktsfronten:
Sampan fick gå när man insåg att möjligheten att värva Norrena skulle STÄRKA laget.
Checmanek fick gå när man insåg att värvningen av Stana antagligen skulle stabilisera och STÄRKA laget...
Gör Engstrand en dålig match så har man möjlighet att byta in Norrena eller vice versa...
Men H+H verkar ha ikonstatus... Visst det är kul med så pass stora namn i sin förening, men går inte hockey ut på att vinna?
Vill inte påstå att jag tycker våra stjärnor, externa såväl som inhemska presterar speciellt bra nu. Detta oavsett coachning vilket är ett ämna jag väljer att inte ens gå in på just nu!