bobbe Inom den närmaste veckan kommer servern där HB körs att flyttas. Det kommer att medföra viss nertid och åtkomstproblem innan dns-ompekning slår igenom. Tack för visat tålamod...
bobbe Beklagar nertiden. En oväntad diskkrasch krävde sin tid att lösa, men det löstes ju - sedan kom ju sådant som seriestart och annat i vägen... men nu kör vi igen! 😉
jonas67 Kanon att det är igång igen :wink: Kommer någon bemöda sig med att flytta över det vi hunnit skriva i den andra tillfälliga??
Heldragna Varför funkar inte knappen förbli inloggad efter återuppstarten? Gillar inte att man måste logga in helatiden! :cry:
Micke_79 Heldragna wroteVarför funkar inte knappen förbli inloggad efter återuppstarten? Gillar inte att man måste logga in helatiden! :cry: Funkar hur bra som helst här.
jonas67 Heldragna wroteHmm? Har alltid funkat för mig med men funkar inte nu! 🙁 Samma för mig... har funkat förr men lagt av efter Bullen kom upp nu....
Micke_79 jonas67 wroteHeldragna wroteHmm? Har alltid funkat för mig med men funkar inte nu! 🙁 Samma för mig... har funkat förr men lagt av efter Bullen kom upp nu.... Jag la in sidan på favoriter bara så funkade det.
Heldragna Tog bort den gamla från favoriter och la sen till den igen o då funkar det!!! 🙂 Tack för tippset!
Micke_79 Heldragna wroteTog bort den gamla från favoriter och la sen till den igen o då funkar det!!! 🙂 Tack för tippset! Det var så lite så 😃
danme Jag hade tidigare länken till "Visa nya inlägg" sparad, där jag tagit bort session id:t, dvs: http://forum.whitelions.se/hockeybulletin/search.php?search_id=newpost Det funkar inte längre, utan jag måste logga in på nytt innan jag kan kolla nya inlägg. Någonting har hänt, gissningsvis med kakorna.
Heldragna Heldragna wroteTog bort den gamla från favoriter och la sen till den igen o då funkar det!!! 🙂 Tack för tippset! Funkade två ggr sen är det likadant igen! :cry:
köttet Ja, det verkar ha blivit något fel på kakorna sen forumet startade upp igen. Jag har rensat alla cookies och försökt igen men det hjälper inte.
Micke_79 Heldragna wroteHeldragna wroteTog bort den gamla från favoriter och la sen till den igen o då funkar det!!! 🙂 Tack för tippset! Funkade två ggr sen är det likadant igen! :cry: Funkar inte här heller längre :/
bobbe Cookie-problem, som sagt. Blir inte klok på't - ligger på samma ställe som tidigare med samma inställningar. Justeringar utan effekt.