Metallica Kul att höra Hägglund snacka en del också.
Han har ju inte direkt den där storkuksauran som man egentligen förväntar sig av en GM, men just av den anledningen tror jag han kan bli bra. Men jag vet inte varför jag tror det. Antagligen för att han är den direkta motsatsen till PJ.
Jag hoppas bara att han är effektiv och skicklig på att omsätta sina tankar och idéer i praktiken. Det är väldigt lätt att prata om struktur och kravställning, men en helt annan sak att faktiskt lyckas implementera det och få med sig alla på tåget. Där känner jag en viss oro. Han behöver ta för sig och inte dras med i kaoset som sitter i väggarna och bli passiv.
CJS imponerar varje gång man hör honom. Nu har han fått anställa alla han vill ha i princip. CJS har verkligen fått sätta sin prägel på föreningen nu. Måtte det lyckas!