Dags för alla att införa en "silencio stampa" mot riksfittan Krister Kustvik. Han måste ha en dold agenda så som han ångar på med sin översittarretorik. Journalister är idag en stor maktfaktor och de har ett stort och viktigt ansvar i samhället. Kustvik har självklart rätt att kritisera vad han vill, men han ska inte få komma undan med sin smutskastning av LHC utan att vi reagerar.
Markus: Som ordförande i WL hoppas jag att du högaktningsfullt ber Kustvik att dra åt helvete om han ringer dig. Be att få prata med Bergsten istället.
Edit: Hittade följande skrivet av Kustvik "Själv älskar jag Norrköpingsidrotten, inte minst intima Himmelstalundshallen. En fantastisk arena som på 90-talet gav mig, och många andra, minnen för livet då Richard Rauge, Conny Gyllander, Nalle Myhrvold, Micke Sandström och de andra hjältarna var ett mål från elitserien. Om Hästen gått upp i elitserien då hade aldrig LHC varit där man är i dag.
Nu ser jag Vita Hästen modell 2008 satsa mot allsvenskan, berikat, eller nedlusat om ni så vill, av LHC-are på alla nivåer. En av LHC:s största genom tiderna, Peter Lindgren, är klubbdirektör och Håkan Sigfridsson, en annan LHC-profil från 80-talet, är sportchef. På isen finns en kvintett hämtad från LHC:s J20 och målvaktsprofilen Fredrik Jensen."
Stick från stan Kustvik, du är inte välkommen här!