http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1411180/miljardaren-om-bengt-ake-han-borde-sjalv-avga - Hugo i farten igen 😃
Jag kan direkt säga såhär: Jag är ingen kapitalist, jag brukar t.o.m rösta på andra motsatta blocket, men jag gillar Hugo alltså. Han har alltid en poäng i det han säger och han känns väldigt alldaglig, något nytt och roligt bland alla formella tråkiga affärsmän antar jag.
Angående Bengt-Ã…ke Gustafsson så tycker jag han har helt rätt! Jag fattar inte varför vi i Sverige är så jävla rädda för förändring. Måste man vara väldigt framgångsrik och sedan falla som en sten innan man lämnar över till nån annan? Det är samma sak i fotbollslandslaget, vägrar släppa Henke och satsa på nytt... Det är patetiskt.
Bengt-Ã…ke Gustafsson har gjort sitt, avgå nu med den självrespekt du har kvar, och som du borde ha för allt bra du gjort. Hugo har ju all rätt att uttala sig, han är svensk även om Nyström kommer med sin "Hugo borde hålla käften, bara idioter som jag får tycka till"-artikel imorgon.
Sen är det roligt att de skriver så mycket om LHC, den här Diamant Salihu verkar ju ofta teama upp med andra journalister när LHC är involverat i någon av deras artiklar bara för att försöka få i lite extra skit i alla artiklar :lol: I en artikel som borde handla om Bengt-Ã…ke Gustafsson handlar nästan hälften av den om LHC.