Corren har startat ett korståg mot LHC och blir nog inte nöjda förrän föreningen ligger i graven. Jag tycker alla ni som bor i Linköping och betalar för den jävla skittidningen avslutar det med anledning av deras LHC-fientlighet. Blir fan förbannad när jag läser vad det där mongot skriver, han ljuger, förstorar upp och är allmänt äcklig. Sen har han gärna sin bild brevid i ett patetiskt försök att försöka bli känd i Östergötland. FUCK YOU.
Jag gillar fan Hugo Stenbeck nu, bara för att han är en normal människa. Det är klart att de andra sponsorerna ska göra lite "uppror" nu när det kommit in en snubbe som inte sitter och dricker champagne och äter hummer mellan 2a och 3e perioden. Och incidenternai Äckelholm ska vi inte ens tala om, de är ju så jävla uppförstorade så det inte är sant. Jag litar nog mer på vad folk härinne som var på resan säger än nån fet äcklig reporter som slafsar ihop en hatartikel så han kan gå och trycka i sig wienerbröd på sin kafferast skriver. De sitter och skriver om hur illa vissa "supportrar" betedde sig. Dessa supportrar som journalisterna sitter och sågar åkte land och rike runt på 90-talet för att stöda LHC när vi var en liten pissförening, vad gjorde dessa journalistsvin då? De visste fan knappt att LHC fanns. De tror att LHC alltid varit förknippat med Cloetta Center med sina underbara 10-stjärniga rum för pampar och sköna stolar medans vi andra trängdes i Stångebrohallen och stod och sjöng för cluben genom hela 90-talet.
LHC kan ju välja att tillfredsställa deras höga herrar än en gång och pissa på alla supportrar eller så kan de stå upp för vad som är rätt, som de verkar ha gjort denna gång.