Kjeppkinesen Känner du dig inte sugen på att vara med och bidra till Anders Lindberg

Jävlar fy fan i helvete vad jag avskyr den idioten. Jag vet att du skämtar, men nämner du hans namn ser jag rött

5 dagar senare

Broc’s tankar om matchen imorgon, och lite angående matchen mot Skellefteå.

4 dagar senare

Lukkinen Schysst. Aldrig tidigare har en rosa matchtröja sett så manlig ut. “Stor kuk, hårig pung”-rosa.

Lite beiget att det är en replika tröja likt de man köper i fans-shopen med tryckt logga och siffror osv istället för broderat, känns lite billigt och amatörhockey, men antar att de inte tycker det är värt med påkostad tröja för en match

Jacke Örebro körde också i replikatröja. Kan tycka det är helt rätt för en match att inte lägga pengar på broderade. Vet inte hur mycket man kan räkna med få in på auktion efteråt. En ”riktig” tröja är väl lättare sälja iofs… risk vs gain…

Cool tröja och helt rätt att LHC bidrar.

Det jag funderar på är varför mot Timrå? Det kan bli svårt med färgerna oavsett om de väljer sitt hemma eller bortaställ?

East

För att det är laget med flest kärringar, och att dom med det i beaktande vill hitta nåt samband med anledningen till jippot?

Jacke Lite beiget att det är en replika tröja likt de man köper i fans-shopen med tryckt logga och siffror osv istället för broderat, känns lite billigt och amatörhockey, men antar att de inte tycker det är värt med påkostad tröja för en match

Personligen är jag riktigt nöjd att de inte kastar ut en massa tusenlappar extra på att de ska vara broderade när det är en tröja man ska använda en match… Jag hade varit ganska irriterad om den varit riktigt påkostad….

Lukkinen Jag sympatiserar med orsaken till rosa men fy f.. vad jag tycker den är ful….. men smaken är som baken…

Var det för laget hade rosa som de spelade som kärringar i tredje? 😂 (OBS! Ironi och försök att vara rolig, inte menat som könsdiskriminering eller annat negativt)

SM-guldiframtiden Var det för laget hade rosa som de spelade som kärringar i tredje? 😂 (OBS! Ironi och försök att vara rolig, inte menat som könsdiskriminering eller annat negativt)

Att kalla någon för kärring är inte längre könsdiskriminerande eftersom även män numera kan vara kvinnor.