LHC i media
Matte den var ändå otippad! Skulle vilja se motiveringen
Vinhandlarn i kort, laget kommer från en förluststreak och höll på att stortorska mot Malmö men vänder och samma sak mot Timrå.
Så vändningar som enligt Sanny nog gjort att Östman behållt jobbet (ett tag till)
Ja vändningarna var förbannat starkt gjorda, det ska man ge en riktig eloge för.
Tistismet haha sjukt att bli veckans tränare för att man behållit jobbet. Inte ens någon specifik åtgärd som motiverar utnämningen
Vinhandlarn haha sjukt att bli veckans tränare för att man behållit jobbet. Inte ens någon specifik åtgärd som motiverar utnämningen
Det går ju bara att spekulera om. Tycker laget går ut i andra örten mot Malmö som ett helt nytt lag. Beror det på ett brandtal av Östman för att elda på trupperna eller att Malmö viker ner sig vet vi inte. Men det gör inte Sanny heller så jag kan nog tycka att den är lite märklig
- Redigerad
Kallzon Roger har inte ens spelat pojkishockey ! Vad kan han om ishockey ?
Tycker faktiskt att han är ett stort skämt när han inte har några meriter vare sig som spelare eller ledare ! Det största han har är en stor käft men inga öron !!
clubenS vad i
Jirpo han har väl samma öga som jag själv tänker jag. Hatet mot östman är bara tröttsamt, i övrigt är podden tillräckligt bra för att lyssna på kan jag tycka. Handlar lunch av Brage då och då, skön kille som dessutom har lika svårt för könsord som jag (han har trots allt stått på räcket en gång i tiden).
Stort av östman att gästa podden vara producent hatar honom
Stackars Törnqvist. Är det @Kjeppkinesen som styr över SHL:s content. Eller har de bara snappat upp att han väldigt ofta missar målet.
Högberg vinnare igen!
Trevlig intervju med Boom Boom Bouma!
Kjeppkinesen Vägrar betala för att läsa något på Aftonbladet. Ser ut att vara en trevlig artikel baserat på ingressen.
- Redigerad
Jasså? Känner du dig inte sugen på att vara med och bidra till Anders Lindberg, Jonna Sima och Wennerholms miljonlöner? Hur ska vi annars få ta del av oberoende kvalitetsjournalistik i Sverige? Du är ett hot mot demokratin Maiden, ett hot sade jag!
Ett utdrag med det mest intressanta i artikeln:
Varför blev det Linköping?
– Jag gillar hur de spelar. Det kändes som att det passar mig och jag har haft bra snack med general managern Peter (Jakobsson) och tränaren Klas (Östman). Jag känner Jeff (Jakobs, assisterande tränare) från tiden i Oskarshamn också.
Lance Bouma berättar att han är missnöjd med fjolårssäsongen i Malmö Redhawks.
– Jag är inte nöjd med hur det gick i Malmö, personligen. Jag vill hitta tillbaka till mitt spel. Det kändes riktigt bra i Oskarshamn och första året i Malmö. Den andra halvan var riktigt bra, men förra året… jag vet inte vad det var som inte klickade. Kanske spelsättet. Men jag ser fram emot att spela den typen av hockey som Linköping spelar.