Kanska jag som har dåligt minne men har inte LHCs hemsida fått lite nytt stuk?
LHC i media
Arkiveraren Stämmer. Samma gränssnitt som sdhl.se kört ett tag.
Ndur sdhl.se
Min startsida.
Hopp. Kul för Hänni, kanske.
Svårt att säga hur mycket annat som ska vägas in men vad säger ni om det här?
Rätt fel att ”släppa” hjälpen till skadade spelare efter så lång tid?
Citat från Bäckmans intervju i Corren
”Hur tycker du LHC hanterade situationen, fick du den hjälp som behövdes?
– Man kan säga att de hjälpte mig lite till en början, men när vi inte hittade orsaken till skadan så blev jag ganska ensam i att finna vad problemet kunde vara. Veckor blev till år under kontraktstiden, det var jobbigt och jag hade nog behövt en utsträckt hand. Men jag klandrar ingen och förstår båda sidor av myntet. Det har varit en väldigt svår situation att hantera, både för mig och LHC, det är jag fullt medveten om.”
LaumannBingo jag tänker att man nog bör höra båda sidor av hela situationen och vilka åtgärder som faktiskt vidtogs
- Redigerad
Läsvärt
LHC är med i den hårda slutspelskampen – så säger klubben om värvningar
Stople in dvs absolut ingenting kommer ske, utan hoppas våra trätummar håller…
känns verkligen som han prioriterar nästa sässe och bara sparar pengar nu istället för att chansa med någon värvning som kostar skjortan men inte gör så stor skillnad.
Tycker alla ska lyssna på senaste avsnittet av ståplats podcast.
Intressanta tankar från Mäki
LaumannBingo ja, jag tänkte faktiskt också tipsa om det. Jag har försökt lyssna på det förut men det har varit för mycket “åh fan vad bakis jag är”, “föreningen fattar ingenting” eller “haha, jag blev gripen av polisen” och alla sitter och skrockar och dunkar varandra på ryggen.
Men, jag har varit på resande fot och fick slut på poddar, så jag lysnade på senaste. Jäklar vad bra det var den här gången. Inte bara för att Mäki var med utan jäkligt bra diskussioner som såklart blev bättre med Mäkis kunskap. Rekommenderas starkt!
Det vore trevligt med lite inför-intervjuer med spelarna och Östman snart.
Kjeppkinesen Har nya kommunikatören tillträtt än?
- Redigerad
Anonymous6 Enligt mig har all media kring klubben fått ett uppsving, hemsidans layout, kvaliteten på det som laddas upp i form av bilder/videor inför/efter match. Samma sättet saker kommuniceras i artiklar på hemsidan.
Visst kan sakna intervjuer innan/efter match men samtidigt, vad ger dom egentligen? Samma icke svar i princip varje gång och samma floskler som rabblas.
Det jag hellre ser är längre intervjuer och mer bakom kulisserna.
Men överlag tycker jag att mycket blivit bättre med vår nya kommunikatör
LaumannBingo Hemsidans layout är dock en centralstyrd grej.
Ndur Bort med den punkten då men ändå sättet saker presenteras med förlängningar etc är bättre än hur man presenterade det innan
Jag tycker att nya kommunikatören var rätt kass på att hypa matchen mot Brynäs. Kärlekspaket mm, kan tycka att det är bättre att profilera matchen som en mycket viktig 6-poängs match. Gustaf eldade på med hur många som var sålda mm. Hoppas på bättring!
Hammarn Det där ligger väl dock inte bara på kommunikatören utan även marknads & biljettavdelning
LaumannBingo så är det säkert, noterade bara skillnaden mot innan.