En sak jag tänkte på i nån match, tror det var Skellefteå, var att han började ropa “Linköpings Hockey Club” med typ 3-4 sekunder kvar av matchen, när spelet fortfarande pågick. Det kändes minst sagt oproffsigt.

Hahahahah! Krita på ett jävligt bindande 10-årskontrakt med denna underbara människa!
LHC:s presskonferenser är de enda som har någon form av underhållningsvärde 🤣

Välförtjänt uppmärksammande @Hank!

Men vi kom väl överens om att du skulle hålla låg profil?! Men det var kanske bara jag som tyckte det! 😉

Kom att tänka på en grej när jag lyssnade på hockeypuls med Pajen. Hade inte deras introjingel funkat rätt bra som mållåt? 😅 Lite umpalumpa men ändå nåt ingen använder och något som publiken kan ryckas med och vråla till. “hey!” Tror fan att det hade kunnat bli nåt 😆

Hittar inte vad den heter, nån annan får gärna lägga upp klipp. Men är ju en alpklassiker eller vad man ska säga

EDIT - men kanske nån lite upphottad, rockig version då isf..

EDIT 2 - lite New York Rangers över det, där publiken sjunger med i måljingeln

Haha, jag tror fan att den hade kunnat bli nåt! På nåt sjukt jävla sätt 😁

alfie

Köper idén! Men är den inte lite för mycket “dansbands-glad”?

Hockeytröjan Jomen tänk som sagt en mer upphottad, rockig version! Eller bara generellt nåt på temat, där publiken naturligt är en del av firandet. Växjö kör ju t ex sweet caroline. Den spyr jag på, men tänket är intressant tycker jag!

Hockeytröjan

Känner också igen denna. Antingen är det Färjestad eller Leksand som kör den.