exile82 Haha tänkte också på det. Det känns ju som en parodi/sketch typ monty python. Vart hitta de den där tjommen?

Min största fråga är hur alla konstiga idéer folk hittar på går igenom. Det här på presskonferensen blir ju bara patetiskt

Hahaha ja det är väl precis vad kidsen kallar cringe? 😂

exile82

Han är ju förfan underbar! Kommer med skitsköna takes och påståenden. Energin han lyckas skapa mellan sig själv och den han intervjuar är unik, han stjäl showen. Gillar också att han alltid startar presskonferensen med sitt feta tryne 1 cm från kameran. En riktig linslus!

Skrattade högt när han satte Fagervall på plats här:

Jag hade tänkt att lyfta honom i ett tidigare inlägg, men det kom inte iväg av någon märklig anledning.

Kjeppkinesen

Är det du? 🤓

eller det ser faktiskt ut och låter som självaste ordföranden? Är det månne en släkting?

Det där måste vara Per bergsten från corren som ställer frågor🙄

LaumannBingo Min största fråga är hur alla konstiga idéer folk hittar på går igenom. Det här på presskonferensen blir ju bara patetiskt

Det kan man ha olika åsikter om. Jag personligen tycker det är en bra idé att man får se den som välkomnar och presenterar tränarna, upplägget i sig tycker jag är bra. Däremot tycker även jag att resultatet blivit uselt.

Hade personen som presenterar gjort det kort och sakligt, utan egna åsikter och analyser, och ställt någon relevant bra följdfråga på vad tränaren sagt så hade jag tyckt det varit riktigt bra.

HOCKEY

Ja, väldigt likt nu när du säger det. Likadan(samma?) LHC-väst också.

jonas67 Hade personen som presenterar gjort det kort och sakligt, utan egna åsikter och analyser, och ställt någon relevant bra följdfråga på vad tränaren sagt så hade jag tyckt det varit riktigt bra.

Håller helt med, men problemet är ju att han inte håller sig till det. Och det verkar ju inte som att någon sagt till eftersom han gör så varje presskonferens. Det tycker jag är konstigt att han får hållas.

Enligt mitt tyckte ska inte en som leder presskonferensen ställa frågor mer än hur man ser på matchen & om det är någon man vill lyfta fram

Speciellt inte när man står och säger att man är supporter, blir väldigt fel när någon på uppdrag från cluben ställer ”kritiska” frågor till motståndarnas tränare. Det är upp till pressen.

Fokus ska vara på tränarna inte nån snubbe som vill sno showen för det är lite kul

Är det bara jag som tycker att Östman och Fagerwall ser ut som och låter som att de kunde vara bröder?

Fyfan vad det värmer att läsa rövhökens krönika efter matchen igår. LHC totalt odugliga trots vinst mot hans kära Malmö, bara malmö som gav bort matchen. Hade man koncentrerat sig 1% till hade man åkt åttor runt LHC baklänges och gjort 10 backhandmål…

Heleuuuka Vi gjorde nog dock vår sämsta match på hela säsongen, men vi mötte också det sämsta motståndet vi mött i år.

Här är det klippet som jag tänker på, efter matchen mot SAIK. Här får jag plocka fram skämskudden! Klippet startar från 1:05 där kommentaren kommer.

Åh herregud. Byt ut, det här duger ju inte. Det är ju inte seriöst?

Anonymous6 Nä, jag tycker faktiskt inte att det är seriöst, eller värdigt ett SHL-lag. Beklämmande!

Jag fattar dock @Kjeppkinesen

Det är ju kul på samma sätt som om Ola-Conny från Ullared hade fått det giget. Men det hade också varit skämskudde. Jag tycker båda

exile82

Asså jag landar i att jag tycker han är störtskön hur jag än vrider och vänder på det, presskonferenser är bara monologer i floskler annars. Den där moderatorn får mig intresserad på en helt annan nivå än tidigare. Behåll och ge han löneförhöjning direkt!