Jordfräs “samtidigt som enroth var ur balans”. Jo tack han låg och simmade på isen.

Vilken låg nivå det är idag alltså

Underbara positiva Myran som finner det bästa i alla situationer, denna hjälm kommer att göra honom till en ännu bättre målvakt.

• Redigerad

Bergsten i Corren skriver idag rent ut att han inte är en supporter till LHC……….ingen reagerar på detta ? Jag blir vansinnig. Tror ni det skulle kunna skrivas av motsvarade redaktör i lokalpressen i Jönköping Karlstad och Gävle ? Jag fattar att han är uppvuxen i en tid där han säkert fick Brynäs eller Leksand som favoritlag…..men måste han skriva detta ? Corren är en LOKALTIDNING och INTE Dagens Nyheter…….fy fan så störigt. Men det är klart hälften av alla hockeyintresserade 50 plusare i Linköping avskyr ju Cluben så det är väl normalt att tycka så. (PB avskyr säkert inte LHC men så jävla irriterande att läsa). FÖRVÅNANDE 🫣🤔

Hotspurs gissar att han skriver det för att han inbillar sig att det ger någon slags ”cred” i att hans rapportering då skulle vara bättre då han inte påverkas av känslor för laget han bevakar och att det i förlängningen skulle innebära en bättre (och kanske även mer kritisk) bevakning.

Nu har jag inte läst och säger inte ATT det är så, men det kan vara så han tänker.

Cluben89

Precis. Jag håller inte på HV, därför kan jag objektivt säga att de suger getpung.

• Redigerad

Cluben89 Absolut men tänker ändå att han kan skita i att skriva det. Upprör ju oss supportrar ja iallafall mig 🙄😉

Nils Finns det något om hjälmstorlek i regelboken? Någon som kan den?

Tänker annars om man kan bygga om nacksyddet lite för att skydda huvudet bättre (host täcka området över axlarna där alla utom Ljungh gör mål då han skjuter under istället host host).

Vad tror ni om den här på Werner?

Hotspurs håller med dig, reagerade på det också. En riktig pajas som håller på Färjestad

Matematikern Det finns regler om hjälm och visir, men jag kan dem inte på löpande hand.

Jag minns när LHC-dam var i final och motståndarlaget la en protest mot Kims visir som de tyckte hade för stora hål. Efter en mätning så avgjorde domaren att den var enligt reglerna, och motståndare lagret fick 2 minuter i straff för felaktig protest.

Hockeytröjan Är man så där välbyggd som målvakt behöver man fan ingen plock 😃