Function_ wroteLäste jag rätt så kan vi nästan lämna WO direkt på första matchen...? Bortapremiär mot Gnaget.
Aj aj. Surt. 2 WO och man är borta. Tråkigt att behöva ta en i första matchen.
Function_ wroteLäste jag rätt så kan vi nästan lämna WO direkt på första matchen...? Bortapremiär mot Gnaget.
Robie wroteFunction_ wroteLäste jag rätt så kan vi nästan lämna WO direkt på första matchen...? Bortapremiär mot Gnaget.
Jag tänkte att du skulle stanna i stan o lira då function!
Tror det är tre WO.
Liten uppdatering, brandes har valt att ta jonstads plats eftersom han åker till Norge.
Då vet ni
tEu1 wroteLiten uppdatering, brandes har valt att ta jonstads plats eftersom han åker till Norge.
Då vet ni
Bra där!
tEu1 wroteHär har ni schemat för gruppspelet krappar.
Grupp 3C
http://www3.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_284106/ImageVaultHandler.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Kan meddela att vi möter Sigge's nya lag, som jag tror heter Svarta Fåret. Rätta mig om jag har fel.
Jag tänker rätta dig och säga att det är Murphys Lag som gäller för min del den kommande säsongen. Så vi ses i premiären...eller, ja... Vi ses =)
//Judas
Hellraiser wrotetEu1 wroteHär har ni schemat för gruppspelet krappar.
Grupp 3C
http://www3.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_284106/ImageVaultHandler.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Kan meddela att vi möter Sigge's nya lag, som jag tror heter Svarta Fåret. Rätta mig om jag har fel.
Jag tänker rätta dig och säga att det är Murphys Lag som gäller för min del den kommande säsongen. Så vi ses i premiären...eller, ja... Vi ses =)
//Judas
Haha bra att du säger Judas själv, jag ville inte va så elak Men om du säger't så!
Då var tröjorna beställda, dom kommer om ca 2 veckor : )
Inga problem. 8)
tEu1 wroteHaha bra att du säger Judas själv, jag ville inte va så elak
Men om du säger't så!
Att tvingas byta lag då man inte platsade är väl knappast judas-förräderi? :lol:
Robie wrotetEu1 wroteHaha bra att du säger Judas själv, jag ville inte va så elak
Men om du säger't så!
Att tvingas byta lag då man inte platsade är väl knappast judas-förräderi? :lol:
Hahaha, det handlade nog lite om pengar med tror jag Men när Sigge och Jonstad försvann så fick ju vi plats i budgeten till en stabil back, i Brandes!
Förresten, vad blev det för tröja K Berg?
Och om man ska vara seriös så tyckte jag verkligen om att spela med WL förra året, men jag fick höra detta och det är det gäng jag spelar med varje söndag. Kändes som en rolig grej att haka på, helt enkelt.
Och om man ska vara seriös så tyckte jag verkligen om att spela med WL förra året, men jag fick höra detta och det är det gäng jag spelar med varje söndag. Kändes som en rolig grej att haka på, helt enkelt.[/quote]
Det är lugnt gubben, men du kommer få ångra dig på planen.
Robie wroteFörresten, vad blev det för tröja K Berg?
Du det blev den röda med tjocka randen på
Vi spelar i röd och blå med andra ord?
Robie wroteVi spelar i röd och blå med andra ord?
Vi valde Röd/Vit det va snyggare än blå : )
I tanke på att premiären är på ett så olyckligt datum så är ju undran om vi gör nått försök att lösa det med exempelvis flyttad match. Är fortfarande ganska lång tid kvar så det kanske kan lösas.
Dessutom måste jag tyvärr meddela att jag inte kan stå cupmatchen den 4e september.
Flytt av match måste vi ta upp med domarna, Sonny eller Göran. Och även prata med murphys lag, om dom går med på det.
Nu har jag träning på gång, så det är viktigt att alla som spelar kan svara på det här inlägget så att så många som möjligt kan va med o lira.
Ett förslag är söndagar kl 15.00?? Om inte funkar får ni gärna komma med förslag!
Racketcenter är det som gäller, så vet ni det
Jag kommer kunna spela den tiden. Skulle vara perfekt. Har du fått något förslag på vad det kommer att kosta att träna där?
Jag kommer att kunna då och då, men inte varje gång eftersom min sambo jobbar helg emellanåt.