tEu1 köttet wroteJag kommer att kunna då och då, men inte varje gång eftersom min sambo jobbar helg emellanåt. Ja det är förståligt, men vi kam ju boka tider så att så många som möjligt kan vara med. Men jag tänkte försöka boka tre tider, tre söndagar framåt nu. Fungerar det för alla?
Robie tEu1 wroteFlytt av match måste vi ta upp med domarna, Sonny eller Göran. Och även prata med murphys lag, om dom går med på det. Nu har jag träning på gång, så det är viktigt att alla som spelar kan svara på det här inlägget så att så många som möjligt kan va med o lira. Ett förslag är söndagar kl 15.00?? Om inte funkar får ni gärna komma med förslag! Racketcenter är det som gäller, så vet ni det😉 Träningstiden låter perfekt! Sällan LHC-match på söndagar heller... Jag håller dessutom på att lägga upp en egen hemsida för laget för att få lite ordning på organisationen. Mer info om detta kommer.
tEu1 Bra initiativ Robie, har varit inne på tanken själv med. Har precis lagt upp säsongens schema på WL's hemsida nu.
Robie tEu1 wroteBra initiativ Robie, har varit inne på tanken själv med. Har precis lagt upp säsongens schema på WL's hemsida nu. Du har PM.
Robie All information och kommunikation angående innebandylaget sker bäst på vår nya hemsida http://www.svenskalag.se/whitelionsinnebandy. Samtliga matcher och träningar kommer att ligga uppe, samt info om alla spelare och all statistik. Det kommer också finnas möjlighet att diskutera på ett forum som kommer att vara tillgängligt för oss spelare. Detta forum kommer man behöva inloggning för att nå. Data för inloggning kommer att skickas ut till alla spelare. Det finns även en funktion för att anmäla sin närvaro/frånvaro från träningar och matcher, något som underlättar för de som ordnar med sådant.
Robie Jag ock Nicke kan. Når du alla genom förut? det är ja bra om vi får in "reserverna" på träningarna med.
tEu1 Sju stycken har svarat angående träningen på söndag. Ni andra fem får gärna höra av sig här eller till mig innan torsdag eftermiddag, så att vi har tid att ragga dit några av reserverna!
Robie Reserverna bör naturligtvis också bjudas in på träningarna. The more the merrier. Två målvakter är ju önskvärt. Åtminstone två uppsättningar skydd.
Robie tEu1 wroteIdag behöver jag ett svar från samtliga som inte svarat angående söndag🙂 Logga gärna in och fyll i närvaro eller frånvaro i kalendern på hemsidan http://www.svenskalag.se/whitelionsinnebandy
brandez om Uffe eller någon annan keeper kan tycker jag vi ska köra på söndag iaf. Lite extra spelare går ju alltid att ordna?!
tEu1 Varken Uffe eller Bobbe kan, ska få svar av Fingal idg. Annars är det bara att vi lägger mer målen, om inte nån annan vill stå? Ja reserver går att lösa!
Robie K Berg, såg till ok vi behöver fylla på m extra spelare. Vi bör ju vara tio tolv Pers minst. helst m en eller två målvaktsskyddsuppsättningar.
tEu1 Robie wroteK Berg, såg till ok vi behöver fylla på m extra spelare. Vi bör ju vara tio tolv Pers minst. helst m en eller två målvaktsskyddsuppsättningar. Vi har ju tyvärr bara en målisutrustning tillgänglig tror jag =/ Men just nu tror jag vi är 8-9 pers, så det är bara att börja fråga reserver : ) Rosin, 1986? Vill ni va med o köra på söndag kl 15 o racketC?
Robie tEu1 wroteRobie wroteK Berg, såg till ok vi behöver fylla på m extra spelare. Vi bör ju vara tio tolv Pers minst. helst m en eller två målvaktsskyddsuppsättningar. Vi har ju tyvärr bara en målisutrustning tillgänglig tror jag =/ Men just nu tror jag vi är 8-9 pers, så det är bara att börja fråga reserver : ) Rosin, 1986? Vill ni va med o köra på söndag kl 15 o racketC? Har du kollat forumet på hemsidan där Niklas har ställt en fråga? Eller på träningstiden, där 1986 har meddelat att han inte kommer att deltaga? 😉
1986 Jag hade gärna varit med, men jag har dels finbesök och dels möten. Är rätt körd fram tills mitten av september.