Visst, domarna är inte perfekta och de gör sina misstag som ibland blir matchavgörande och ibland inte. Från min horisont, är bäst att tillägga, tycker jag ändå att de kommer ifrån matchen med ett godkänt resultat.
Vi borde ha lärt oss att nivån är väl låg för att vara slutspel men då får man anpassa adrenalinet efter det.
Ni har på två matcher gjort två misstag som ni fått betala dyrt för. Jämtins checking to the head i torsdags och Pihls abuse idag är inte att rekommendera i ett slutspel.
Jämtin hade verkligen intagit ängelmasken idag. Var inte mycket närkamper från hans sida vad jag märkte iaf. Pihl har svårt att tygla sitt humör på Hovet. Inte första gången han får lämna banan för ett överilat hjärnsläpp. Blir spännande att se om han har efterräkningar att vänta. Först fingret till domaren och sedan klyvt klubban i tre tusen bitar i spelargången. Liknande händelse kostade vår Honk jr 2 matchers avstängning.
Blir en rikitig holmgång på måndag. Kan bli hur jämt som helst detta...men, och det är viktigt. Vi är inte FRÖLUNDA utan DIF och vi har helt klart en annan krigarmentalitet en feskrenset. Så ska ni vända detta så kommer det inte bara kosta blod svett och tårar utan en eller två hörntänder också, minst. :twisted: