Doyle wroteDen här segern var viktig och jag tror att denna förlust satte sig ordentligt i huve på era hjältar. Det är tungt att ha hela stycket och tappa det när man minst önskar det som i tredje perioden.
Du är så jävla ödmjuk ibland Doyle, så det går inte att tycka illa om dig! 😉
Men jag tror att du har riktigt fel att det sätter sig på huvudet. Det tycker jag att man har bevisat i år att inte gräver ner sig, utan visar moral och vänder på tillställningar som borde vara klara.
Men hatten av för Djurgården, ni borde inte ha vunnit ikväll men på något sät lyckas ni ändå. Det är surt att man klarar 16 minuter i BP, föratt sedan släppa in två puckar.
Jag förundras dock över den bredd som experter öser över er. Sett till målprotokollet så är det Ölvetad och Nilsson som ser till att ni vinner.
Som sagt, jag vägrar att ge upp. Nu när vi väl har varit med har det varit tajt och kan vi få marginalerna med oss så löser vi det här.
DIF kan ha vunnit sin sista match i detta slutspel! Nu vinner vi 4 raka!
Jag vill slutligen kasta en skopa skit på domarna, de enda som inte hittat slutspelsformen. Det är fan i mig det mest inkonsekventa skit jag sett på länge. En hakning släpps i ena zonen, där det i den andra zonen är en klockren Tvåa. Det är bedrövligt, men snälla, ta bort en av domarna. Då är det fortfarande dåligt, men ändå konsekvent dåligt!
Men nej, de avgör inte matchen (så var det sagt).