En fröjd att se laget ikväll. Tror detta kan ha varit en nyckelmatch för fortsättningen av slutspelet. Tycker det mesta fungerade utmärkt och kan detta hålla i sig är vi ett lag att räkna med! Kul att se att det small också, vi visade vart skåpet ska stå på alla plan idag, tror ni Frölunda ser fram emot nästa match i CC?
Jag ger samtliga i laget + , ja även Ferna, tycker han gjorde en klart godkänd match, tänk om han kunde få tillbaka lite självförtroende, en Fernholm i slag är guld värd. Extra + ges dock till Emvall, Persson, Laumann samt Norrena.
Angående Norrena...Karlsson(?) kommer ju som ett skållat troll mot honom och att sätta upp armen är i det fallet helt naturligt. Att han sätter upp den i ansiktet är ju onödigt men Norrena vore inte Norrena utan att få ett litet psykbryt någon gång emellanåt :twisted: Tycker däremot inte det borde rendera i avstängning, men vad jag tycker väger ju inte så tungt när det är diciplinnämnden som betstämmer....
Nu vill jag se det här spelet från start på måndag, ingen idé att vänte tills det är några minuter kvar av tredje innan man trampar igång det 😃