Ingen Guld känsla....
Vad är det för fel, när det väl gäller borde väl alla ge precis allt.....men det ser ut som samma sak som förra säsongen, spelarna viker ner sig tar inte fighten, det syns inte på isen att man vill vinna. Konsekvensen av detta är vikande publik, det är inte kul att gå på hockey och få se fjollor som föser spelarna in i sargen eller petar på motståndaren framför vårt mål...
Lener snackar om sina special teams bullshit säger jag funkade i grundspelet men inte nu när det gäller, nu är det krig som gäller varje tiondel när man är på plan. PP så lätt och sönderläst av alla vem som ska göra vad.
Vad är det för inställning att låta Blomdahl proppa Mange utan att lagkamraterna agerar pinsamt !
Det skulle gjorts för länge sedan bänka stjärnorna när de inte ställer upp över hela planen ta skitjobbet hemmåt också, nu är det försent.
Jag ställer upp på klubben köper hela säsongen går på så många hemma matcher jag kan klär mig i blått och är med på allt för att skapa stämmning i hallen men det hjälper inte om de anställda spelarna viker ner sig och tar fighten vi tröttnar också !
På plats i morgon blåklädd redo att skrika klappa i takt göra vågen och what ever it takes to win hoppas jag på krig jävlar anamma och kross