Tycker vakterna var helt okej igår förutom en, men han har ju aldrig fattat nått och kommer nog inte göra det heller.
När snuten kommer in med kravall utrustning på sig och jag hugger ta i helvetet och frågar vad fan han håller på med, får jag en jävla utskällning och blir påmind om att en pl13 ligger jävligt nära till hands haha.
Vakten som står brevid ser vad jag gör och säger helt öppet att han inte fattar vad snuten håller på och vill få iväg snuten bort från klacken då dom bara hetsar upp klacken mer när dom står i kravall utrustningen.
Blev lite skön stämning igår.
-Ett jävla liv på cafét, med många sköna lirare på borden. Jag skulle inte vilja städa stället.
-Tåget ett jävla liv, kunde dock sparat rökgrananten till hallen. Låg profil innebär att man inte tänder en rökgranat på ett tåg, det måste ju alla kunna räkna ut med en krita i arslet.
-Kravall staketet höll inte länge, när några sköna snubbar lyftrebort hela jävla sektionen, vilka blickar man möte på andra sidan. Jävligt hetsiga när staketet var på plats, när vi lyfte bort det flydde dom för sina liv.
-Peking fanz inkl 20st Mjölbybor fick se sig rövknullade på alla plan igår, ni hade inte mycket att komma med. Vart galna så fort vi körde någon skön Mjölby sång. Underbart.
-Riktigt jävla skönt stämning på vissa delar av läktarn, med inslag av allt en hockeymatch ska inehålla.
-Hästen har varken pengar eller supportrar. Ifk har varken pengar eller supportrar allt ni har är dolphins :wink:
Hoppas det blir mer och värre av alla inslag från gårdagen den 28:e.. Vi kan ha jävligt roligt ihop när alla är taggade, fy fan asså.