13ulow Jag fick rapport om att Bülow sköt första skottet på mål. Efter det har det varit tyst. Inte så givande alltså :evil:
13ulow Kanske har fått direktiv om att hålla det spännande. Urladdning i tredje? :wink: Om 45 minuter är jag på plats. Satans Banverket/SJ/Veolia som inte kan hålla tider! Kul att missa halva matchen...
daniel LHC leder med 1-0 Ishockey, Norrköping Efter ett vackert anfall fick Mikael Håkanson in 1-0 innan första periodens slut. LHC leder alltså kvällens match i Himmelstalundshallen. Matchen är tämligen avslagen hittills, men Vita Hästen håller ångan uppe och har fått till några hyggliga chanser. Lugnet är också åter på läktarna vid periodpausen. källa
brandez köttet wroteBengaler på tåget?! Om det är sant så är det ju hål i huvudet! rökbomb enligt tidningen...
alfie 6-7 av de bästa spelarna borta, noll motivation mot ett hästen där många av spelarna gör sin största match hittills i karriären och är taggade upp över öronen. Räknar absolut inte med någon storseger..
exile82 Rokk wroteGång på gång ska vissa skämma ut sig... Dock gött med 1-0, men hade nog hoppas på lite mer mål. Nu verkar ju halva laget borta, samtidigt som jag tror att Jensen & co är mer taggade att vinna än Hlavac & co. Visst kommer vi vinna, men det kommer nog inte bli med några 13-2 eller nåt sånt.
exile82 musse013 wrotePontus Pettersöm och Mattias Carlsson var målskyttarna Tack för den rapporten! Jag undrar hur matchbildens ser ut, på läktaren och på isen!
köttet brandez wroteköttet wroteBengaler på tåget?! Om det är sant så är det ju hål i huvudet! rökbomb enligt tidningen... Same shit! Faan så korkat!
musse013 enligt folkbladet så är det är en uppjagad stämning mellan klackarna som lägger den största energin på att skrika glåpord mot varandra.
köttet musse013 wroteenligt folkbladet så är det är en uppjagad stämning mellan klackarna som lägger den största energin på att skrika glåpord mot varandra. Det har jag inga kommentarer till. Så funkar det ju mellan LHC och hästen. Men jag gillar inte drängbeteende á la rökbomb på tåg. Det är ovärdigt.
Robie köttet wrotemusse013 wroteenligt folkbladet så är det är en uppjagad stämning mellan klackarna som lägger den största energin på att skrika glåpord mot varandra. Det har jag inga kommentarer till. Så funkar det ju mellan LHC och hästen. Men jag gillar inte drängbeteende á la rökbomb på tåg. Det är ovärdigt. Håller helt med. Jävla idioter som skämmer ut sig och framförallt skämmer ut oss som supportrar till LHC. Blir jävligt besviken och förbannad varje gång något sådant händer. Nu vet vi ju inte vad som har hänt denna gång. Kan varit en olyckshändlese och då är det ju inget mer med det. Men om det var med flit som man tände en bengal eller rökbomb eller va fan som helst som man tände så ska man fan ha kollektivt spö. Rakt av. Dels för att man skämmer ut oss och dels för att man är för dum för sin egen säkerhet.
alfie Finns det kamerabevakning på plats? Alltså, kommer man få se hjdpunkter och reportage från matchen? Vore väldigt trevligt.
exile82 Robie wroteköttet wrotemusse013 wroteenligt folkbladet så är det är en uppjagad stämning mellan klackarna som lägger den största energin på att skrika glåpord mot varandra. Det har jag inga kommentarer till. Så funkar det ju mellan LHC och hästen. Men jag gillar inte drängbeteende á la rökbomb på tåg. Det är ovärdigt. Håller helt med. Jävla idioter som skämmer ut sig och framförallt skämmer ut oss som supportrar till LHC. Blir jävligt besviken och förbannad varje gång något sådant händer. Nu vet vi ju inte vad som har hänt denna gång. Kan varit en olyckshändlese och då är det ju inget mer med det. Men om det var med flit som man tände en bengal eller rökbomb eller va fan som helst som man tände så ska man fan ha kollektivt spö. Rakt av. Dels för att man skämmer ut oss och dels för att man är för dum för sin egen säkerhet. Olyckshändelse?! Jag har svårt att tro att den låg i en väska, och briserade av sig självt!