Pepa BenkeBus wroteHAHAHAH vad folk håller på, det så tråkigt att inte alla gamla och nya för den delen kan ta sig till denna tillställning av diverse orsaker. Det här verka kunna bli en 7helsikes match på läktaren och isen. Love it. Kan bara hålla med. Synd att vissa missar denna tillställning. Gäller att prioritera eller hur Benke 😉
Earplug Men vilken jävla tillställning det här kommer bli! Minst 600 pers från LKPG varav många riktigt taggade. Peking kommer inte ha en chans någonstans. Nu kör vi över skiten ordentligt! KÖÖÖR
Qvintus Vilken jävla Fredag detta kommer bli asså. Hoppas alla jävlar ska ut och ta ett par kalla efter. om man har den friheten då vill säga.
jonas67 Jocke_L wroteAttans att vi saknar flera tongivande spelare. Pesten kommer ju "billigt" undan här trots att det givetvis blir kross ändå! Hoppas bara någon informerat Hlinka och Hlavac att åkning på en grilla inte är tillåtet i den här matchen. Tror inte Hlinka har så stor nytta av den infon i Ryssland :wink: ....
Jocke Jo, jag glömde ju att Hlinka åkt med Tjeckiska landslaget. Jaja, får väl acceptera att vi inte krossar Pesten med 20-0.
musse013 Norrena,Jämtin Fernholm,Persson kommer inte att vara med pågrung av lite småskavanker. Lindhagen och Brage kommer in istället och några juniorer. Så jag gissar på att Engstand kommer att stå 2 perioder och Brage får stå 3:e.. Alla Tlll Peking!
Jocke Attans att vi saknar flera tongivande spelare. Pesten kommer ju "billigt" undan här trots att det givetvis blir kross ändå! Hoppas bara någon informerat Hlinka och Hlavac att åkning på en grilla inte är tillåtet i den här matchen.
Joonas84 Någon som vet om man kan följa matchen från nätet? Någon sida som live rapporterar, webradio eller liknande?
Richter Joonas84 wroteNågon som vet om man kan följa matchen från nätet? Någon sida som live rapporterar, webradio eller liknande? Undrar detsamma, skulle vara intressant att få kedjorna med...
MagnuM Joonas84 wroteNågon som vet om man kan följa matchen från nätet? Någon sida som live rapporterar, webradio eller liknande? Corren borde ju kosta på sig att sända denna lokala "stormatch" på webben iallafall! Finns ju faktiskt folk ur Linköpingsfamiljen som ej kan närvara! FORZA CLUBEN HATA HÄSTEN!! // MagnuM
sailor Ha det så jävla kul i peking. Själv missar man denna drabbning och även BITD. Denna match är ju egentligen den riktiga BITD. 90% av dagen ståplats har ju inte en aning om hur det var på den gamla goda tiden med matcherna mot peking. Min första derbymatch jag skulle på var det så långa köer att när det var 4pers framför mig så stängde dom och det var fullsatt :evil: Fan denna match skulle man ha på dvd. Krossa allt!
musse013 Det har visst hänt grejer på Tåget :? http://www.corren.se/sport/lhc/?articleId=5064115&date=&menuids=" onclick="window.open(this.href);return false;