Sillen Rob Kan bli en aning stel kryssning i september om man åker ut, konkar och får börja om i ettan/tvåan eller vad det kan tänkas bli… Konkar man hamnar man automatiskt längst ner i seriesystemet. Innebär sannolikt division 3
Lukkinen [raderad] En vild gissning är att Färjestad inte ger upp efter 1-1 i matcher och erövrad hemmafördel
[raderad] Lukkinen ehm… 5-3 just nu🤡. Verkar som att Färjestad har säckat ihop… fortsätter det såhär framöver är det ju bara att åka hem.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Kovax ska vara expert i SHL-sändningen imon. Ni kanske trodde jag skojade? Kovax i studion nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skanefrippe Är i Ängelholm. Bra stämning i hallen. Enögd hemmapublik, som det ska vara. Rackarns vad jag saknar slutspel i SAABEN.
Skanefrippe [raderad] Löste det sig med parkering på väla? Tyvärr var det fullt där. Massor med danskar och tyskar.
[raderad] Fantomen vem är OJ? Skulle LHC göra ett sådant fjärde mål… så skulle LHC få 5 min utvisning på hälften av truppen, Cam Abbot skulle behöva betala böter, målis skulle få stå bakvänd i kassen.
[raderad] Nu blir det harampuck, ser jag i min spå kula..😮💨 Japp…som sagt. Vad var det jag sa. Zohorna down. 5-5🤌🏻
statistisk_urladdning Blir nog minst två matcher för Lindblom där va? Slewfoot med 40 sekunder kvar. Tror Brynäs ryker i fyra raka.
Fantomen [raderad] Fantomen vem är OJ? Oliver Johansson. 41 matcher för Cluben den här säsongen. Nu i AIK.