stahl [raderad] Finns en helt annan take på den Hobbiten som vare sig jag eller du vill se. HV som träskbottens lieman.
stahl East Å andra sidan är den omvända @[raderad] inte heller omöjlig. Ser fram emot åtminstone två drabbningar i Saaben nästa säsong. Bästa vore om båda föreningarna kunde steppa upp och mötas i en 7-serie i slutspelet istället.
[raderad] stahl Bästa vore om båda föreningarna kunde steppa upp och mötas i en 7-serie i slutspelet istället I helvete heller, ni ska hem till allsvenskan. IKO, modo och lekisand ser fram emot att möta er där, då ska ni få betalt för gammal ost.
East stahl det var lite skillnaden på matcherna under framförallt finalerna, nu är det bara publiktrycket som håller måttet
stahl För övrigt så är det rätt skönt att kolla på hockey utan en känsla av ”helvete”, nu så här dagen efter att nästa säsong är säkrad. Lite lagom önskemål och engagemang istället för absolut ångest och svårmod.
[raderad] Japp, LHF. Utgången är ditåt👉🏻 GÅ HEM. Bulan lär nog inte vara så glad när slutsignalen går… Å så grädden på moset gör Shinnimin bort sig🫠 Skulle inte förvåna mig om Shinnimin och Bulan ryker ihop nu iom att Shinnimin får matchstraff ….och 5 min pp
alfie Efter alla dessa år är jag fortfarande så förbryllad över varför Skankpubliken spenderar hela matcherna åt att sjunga om ett lag från Solna när deras lag är på isen… nån som vet!?!
[raderad] Kul ändå att luleå vann i förrgår men idag vinner frölunda 7-0 i samma arena. Som cluben fan har en ju fan glömt att det är så det funkar att spela slutspel
[raderad] Vad innebär det att man kvittar i sådana situationer nu som gubbsen i LHF och FHC? Men så var det med det tjena tjena - Jan Emanuel
jg [raderad] Vad innebär det att man kvittar i sådana situationer nu som gubbsen i LHF och FHC? Det kvittar!