ananas Borde bli en anmälan på Everberg tycker jag. Så mycket tid att korrigera sin åkriktning. Totalt likgiltig.
TheDude Kallzon Att en slutspelsmatch som ska vara tight och hård kan sluta 5-6, med då totalt 11 insläppta mål ger väl underkännt till båda lagen.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Kovax ska vara expert i SHL-sändningen imon. Ni kanske trodde jag skojade? Kovax i studion nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kjeppkinesen Lukkinen Har jag missat något? Satte precis på sändningen. Ja, det första han fick svara på var hans kontraktslängd med oss och vad vi ska göra för att undvika kräftgången till kommande säsonger.
Lukkinen Kjeppkinesen Ah, ok. Vad svarade han då som antydde att han “redan lämnat så det visslar om ett!” ? 🙂
Kjeppkinesen Lukkinen Ah, ok. Vad svarade han då som antydde att han “redan lämnat så det visslar om ett!” ? 🙂 Det var inte så mycket vad han sade, mer hur han såg ut när han sade det. Det var inte så övertygande om man säger så.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Ser du matcherna via tv-tjänsten? Måste ju vara olidligt när man inte på ett enkelt sätt kan spola tillbaka i sekvenserna?
Fantomen Kjeppkinesen Det var inte så mycket vad han sade, mer hur han såg ut när han sade det. Exakt. Sådär ser någon ut som ljuger och tycker det är lite jobbigt. Ner med blicken efter svaret. Näe, han har helt klart lämnat.