Nu buar publiken i Göteborg när Luleå kommer in på isen. Inte ens där kan Cocozza göra business utan att drabbas av huliganism.

Tror faktiskt Luleå tar Frölunda i semin. Frölunda hård press vid deras zon men Luleå har ändå kontroll och känns större och starkare. Frölunda var bättre i början av semin men sen tycker jag Luleå har greppat Frölunda nu ändå.

Luleå är äckligt disciplinerade, snart 60 min spelade och 11 skott på mål, 2 i mål… inget insläppt

jg Otroligt imponerande, inte många i det laget som fuskar med jobbet direkt.

6 dagar senare

Heja Luläääää, avskyr det där förbannade Brown-ass fuskare och självgoda och deras fans tycker dom är guds gåva till världen…..

Ogillar ju Luleå men njuter av att se Brynäs skämma ut sig. Hoppas Bulans gäng tråkar sönder de och tar det här. Tål inte Brynäs.

Om Luleå vinner SM-guld så innebär det att filmningar/förstärkningar lönar sig. Vinner Brynäs så innebär det att kvinnomisshandel lönar sig. Bara välja.

Gillar det jag ser ikväll hos Luleå. Dom spelar faktiskt bra hockey. Väldigt offensiva inte så defensiva som annars. Helt annan hockey nu. Ward är ju grym, har varit det hela slutspelet faktiskt.

Har en fru från Luleå som såklart håller på dem. Brukar ibland tänka tillbaka på när Luleå åkte ut i 8e delen 16/17 och Petter Lasu Nilsson stod och skulle mörda i intervjun efteråt. Jag satt och tänkte hur skönt det var man håller på LHC som framstod som mycket proffsigare som förening, kunde värva bättre trupper och låg högre upp i tabellen. Därefter har det bara varit omvända roller iprincip. När Luleå gör det mesta rätt har LHC fortfarande inte kommit nånstans, utan kör lite på känsla och hoppas det på nåt sätt går vägen. Har också svårt att tro att Shores beteende varit ok hos Luleå.

Jonteman Har också trillat dit för en kvinna som håller på Luleå. ”Happy wife, happy life!” Bra tider just nu. 😅

Kan nog lösa det genom att hyra/köpa/sälja ytterligare någon gatsten. Undrar när kommunpolitikerna får nog…

Lek-i-sand - En fuskarnas förening!

Fuskare, fuskare, fuskare…

Hoppas det här kommer påverka deras spelarbudget rejält, hade inte haft något emot att de trillar ner till HA igen.