Måste säga att jag är besviken på folk. Här är Mäki, Emvall, nye Roger Ekström och gamle ordföranden ingen vet vad han heter på plats och svarar tålmodigt på alla frågor som ställs, och vad fan frågar folk?! I min mening var 80% av frågorna irrelevant dravel. En förbluffande stor del av frågorna handlade om korvköer, korvkioskernas utbud och om man inte kunde ta in en till korvsort. En kvinna hade blivit traumatiserad för resten av sitt liv för att hon förra säsongen köpte en läsk som bäst före gått ut på. Hur såg ledningen på det?! En gammal supporterlegendar gick igång på alla cylindrar samtidigt och vrålade om känslor. "Vet du, Mäki, hur jag mår?! Förstår du hur jag mår?! DU har inte en jävla aning om hur jag mår! Varför vet du inte hur jag mår?! NÄ! Nu är du tyst, Anders! Har pratat klart med dig!"
Alltså, vad är det för jävla nivå?! Här har man chansen att ställa frågor om vad LHC gör för att ta nästa steg och utvecklas på ett positivt sätt framöver och det som tog mest tid var att reda ut huruvida korvutbudet är bra, om musiken är för hög, för låg, för dålig eller om ljudisoleringen i taket på vissa sektioner höll måttet eller ej. Andra var mest måna om att låta JÄVLIGT mycket och brydde sig inte om ifall budskapet var bra, relevant eller ens om man uppförde sig på ett civiliserat sätt. Och för allt i världen! Vi får inte glömma den gamla läsken! För i helvete människor... :cry: