Dvs att jag kör på samma riktning som jag startade från. Inte ens jag är så konsekvent, du behöver inte överösa mig med komplimanger.
Matematikern Du litar hellre på n=200 sammansatt av Mäki (no offense) som saknar relevant utbildning, vad jag vet, inom lite mer avancerad statistik, än en seriös bred litteraturstudie som tittat på mycket fler exempel och har ett betydligt bredare dataunderlag.
Nej, jag litar inte på nån studie någonsin inom humaniora. Det mesta är käbbel och trams vilket en metastudie, som jag heller inte litar på, har slagit fast. Men eftersom jag kan använda din bevisföring mot dig så gjorde jag det och jag vann. Som vanligt.
Matematikern Inte helt otippat av en person som i maj, enligt bevis jag nyss presenterade, tyckte att PJ va grym som värvade Lennström men som nu vänt kappan. Igen.
Om du läser vad jag skrev där så skrev jag helt korrekt att jag tyckte PJ var grym, inte Lennström, vilket jag håller fast vid även idag. Jag skrev att PJ är grym på att sälja in Cluben till spelare. Sen var det helt fel att värva Lennström av precis de anledningar som vi idag får bevittna, vilket jag även slog fast i inlägget från augusti. Jag är snarare så rätt på det från början att det i princip är omöjligt att vara mer rätt på det. Till och med förvånad själv faktiskt (nåja).
Vi har som sagt aldrig haft en bättre sportchef sedan Hemlin med egenskapen att få hit till synes omöjliga spelare. Sen att han inte har förmågan att värva ett lag, det är en helt annan diskussion.
Du däremot tycker det är efterblivet att sparka tränare eftersom all statistik, enligt dig, bevisar att det är efterblivet, samtidigt som du i nästa andetag tycker att det är efterblivet att lita på processen och att man borde sparka Musse, och att allt annat vore efterblivet. Du behöver ju inte köpa inträde till Liseberg när du kan åka gratis berg och dahl-bana i ditt eget huvud.
Vi är människor. Motsättningar får man ha och det har alla. Jag tycker exempelvis inte att alla människor är lika mycket värda trots att jag säger det när jag ska anpassa mig till samtalsklimatet. Men nån måtta får det ju vara.
Jag har aldrig förlorat en diskussion på internet. 201421 vs 0 är min statistik. AI kan intyga detta, och jag kommer skriva en rapsong om hur grym jag är och vilka feta bitches jag landar pga mitt galna diskussions-record. Nu får jag lägga till ännu en vinsttrofé till samlingen. Börjar bli rätt tråkigt faktiskt. Förväntade mig tuffare motstånd från Mattesnillet, men precis som med alla präster inom alla religioner så avslöjas de så småningom som bluffmakare. Amen.