Hockeytröjan NÄgon behöver be om ursÀkt!!
LHC, Framtiden och föreningens "gameplan"
Jag vill ha en ursÀkt!
LÄter som att det Àr en tripp till VÀla parkering pÄ gÄng.
- Redigerad
Det verkar inte finnas nÄgon annan utvÀg. Nocco fÄr be om ursÀkt eller infinna sig pÄ VÀla.
Barry_Carlisle LÄter som att det Àr en tripp till VÀla parkering pÄ gÄng.
Hyr en buss och kör ner samtliga ansvariga. Vi kan stÀlla upp med @Lukkinen @Lokalpatrioten och @Kjeppkinesen frÄn bullens sida.
Sillen Vi kan stÀlla upp med @Lukkinen @Lokalpatrioten och @Kjeppkinesen frÄn bullens sida.
Det Àr en jÀkligt stark uppstÀllning!
Sillen toppar laget direkt ser jag, det Àr bra.
Hörde jag vev? Jag Àr redo!
aotearoa LÄter precis som vÄr ungdomsansvarige
LaumannBingo Och vĂ„r damansvarigeâŠ
aotearoa Om det ska hÀnda nÄgot i ett sjunkande skepp sÄ krÀvs en handlingskraftig person som vÄgar styra och stÀlla. Om det stÀmmer som du sÀger att han drivit bort ekonomiansvarig för att han sjÀlv vill styra med pengarna sÄ Àr det precis vad vi behöver. NÄgon som vÄgar ryta till, som gör folk obekvÀma med hans ledarskap, med förÀndringar som vÀntar och med mysfaktorer som försvinner för anstÀllda. NÄgon som sjÀlv vill ta tag i saker och genomföra förÀndringar Àr obekvÀmt för anstÀllda och mÄnga medarbetare kommer ogilla det och snacka skit. Efter de senaste Ären av loja medarbetare sÄ lÄter Nocco som en person som kan förÀndra pÄ riktigt. HELT rÀtt personlighet, sen Àr det bara hoppas att hans strategi faller vÀl ut!
Tror jag inte pÄ! Men inför antagonister kommer jag försvara dig!
TĂVS!
- Redigerad
Bra perspektiv Nicke! Det Àr antagligen för tidigt att döma ut honom och ryktena frÄn Nya ZeelÀnningen ska man ta med en stor skopa havssalt. Tack vare vinsten i afton Àr jag försiktigt optimistisk Àven kring Nocco.
Det svÀnger fort i hockey.
Kjeppkinesen Det gÄr fort i hockey.
Ja, ibland tar det bara 20 sek att vÀnda underlÀge till överlÀge!
LHC vÀntar fortfarande pÄ besked hur det blir med de pandemipengar som TillvÀxtverket krÀvt tillbaka. HÀromdagen kom besked om att Leksands överklagan i samma Àrende har bifallits av förvaltningsrÀtten. Det gör att klubben kan fÄ behÄlla en stor del av korttidsstödet pÄ 2,9 miljoner, vilket Àven borde tala för LHC i ett liknande Àrende.
Otippat att Leksand klarar sig undanâŠ
Metallica Hade Àven slÀngt in i ~oktober:
En skadelista pÄ 6-8 gubbar, uteslutande bÀrande spelare.
Blir fint nÀr vi mönstrar Gallo och Weigelt i förstaline om nÄgon mÄnad.
Detta sÀger vÀl det mesta om hur illa det Àr, om jag redan i augusti kunde förutspÄ skadelÀget, sÄhÀr i mitten av oktober.
Ljungh, Fanta, HÀvelid, Maxwell, Ekmark.. Schira sjuk dessutom. Har jag missat nÄgon? NÄgot fel gör man definitivt nÀr det Àr samma visa varje höst.