Hellraiser Bra. Vi kanske behöver fler? Jag har en på gång. Ska dubbelkolla med honom ikväll. Är själv lite förkyld men ska sova mycket och gott inatt (de två senaste nätterna har jag klockat totalt 8h. Självförvållat, men ändå....).
köttet Man ska ju ta med sig något positivt från varje match och jag personligen tar väl med mig att vaden höll. Annars hade vi väl inte alltför mycket att glädjas åt idag... :?
Tatto köttet wroteMan ska ju ta med sig något positivt från varje match och jag personligen tar väl med mig att vaden höll. Annars hade vi väl inte alltför mycket att glädjas åt idag... :? Vad "haha" jag hörde så var väl det ända som höll idag!!
köttet Tatto wroteköttet wroteMan ska ju ta med sig något positivt från varje match och jag personligen tar väl med mig att vaden höll. Annars hade vi väl inte alltför mycket att glädjas åt idag... :? Vad "haha" jag hörde så var väl det ända som höll idag!! :lol: Ungefär så, ja!
Rosin Kan inte vara med denna match, då jag åker till New York den 3-9 feb. Samma sak gäller för Sixten.
Hellraiser Rosin wroteKan inte vara med denna match, då jag åker till New York den 3-9 feb. Samma sak gäller för Sixten. Jepp. Så kan det gå. 8)
tEu1 Matchen på lördag den 2/6 är inställd! Ny matchdag är fredag 2010-03-05. Tiden är 18.00, uppmöte 17.30. Nästa match är då, lördag 02.13 kl 14.20 uppmöte 13.50
Jonstad tEu1 wroteMatchen på lördag den 2/6 är inställd! Ny matchdag är fredag 2010-03-05. Tiden är 18.00, uppmöte 17.30. Nästa match är då, lördag 02.13 kl 14.20 uppmöte 13.50 Varför inställd?