köttet ERKKI wroteÄr sugen på att testa en match!! Så finns det plats över i morgon kan jag vara med 😃 Gör det säkert. Kolla med Emil.
emil_e89 Ni behöver inte skriva upp här och fråga vilka som kan spela matcherna, jag tar alltid det på sms eller telefon när det börjar dra ihop sig inför match. Det har jag gjort hela säsongen och planerar att fortsätta så.
Tobbe901 emil_e89 wroteNi behöver inte skriva upp här och fråga vilka som kan spela matcherna, jag tar alltid det på sms eller telefon när det börjar dra ihop sig inför match. Det har jag gjort hela säsongen och planerar att fortsätta så. Klart man skriver endå, man vill ju komma högre i rankingen när de gäller inlägg vettu 😉
tEu1 Tobbe901 wroteemil_e89 wroteNi behöver inte skriva upp här och fråga vilka som kan spela matcherna, jag tar alltid det på sms eller telefon när det börjar dra ihop sig inför match. Det har jag gjort hela säsongen och planerar att fortsätta så. Klart man skriver endå, man vill ju komma högre i rankingen när de gäller inlägg vettu 😉 Hahaha, va inte därför direkt, kände bara för att göra det :p
1986 Hur dags är matchen på fredag? (jag vet att schemat finns på hemsidan, men kommer inte åt den just nu).