Hellraiser Då är vi, vad jag vet: Jag Emil Rosin Smocken Tobbe Exlie82 Robie Jonstad och...? Foffe? Gustav?
Hellraiser Jag tar en backplats idag, om det är okej. Är rätt övertygad om att exlie82 är inte på samma linje. Citat: "Ivan Majesky"
Tobbe901 torsk med 7-1 och lite tjaffs och gruff efter matchen. Slutade med en avstängning i en match för 1 person vardera i båda lagen, tror jag? Har bara koll på vårat.
Hellraiser Tobbe901 wrotetorsk med 7-1 och lite tjaffs och gruff efter matchen. Slutade med en avstängning i en match för 1 person vardera i båda lagen, tror jag? Har bara koll på vårat. Det var en för varje lag. Inte särskilt konstigt att herrn har koll på avstängningen som drabbade oss. Hehehe..... :evil:
Tobbe901 köttet wroteTobbe901 wrotelite tjaffs och gruff efter matchen. Ohh fan! Vad rörde det sig om? En ful kille som några av oss stört sig på hela matchen som hånflinade och sa nånting som inte var så lämpligt efter matchen.
tEu1 Tobbe901 wroteköttet wroteTobbe901 wrotelite tjaffs och gruff efter matchen. Ohh fan! Vad rörde det sig om? En ful kille som några av oss stört sig på hela matchen som hånflinade och sa nånting som inte var så lämpligt efter matchen. Vem är avstängd då? vad sa han?
emil_e89 Hellraiser wroteDetta känns som om det kan bli vår första W.O.............................. Naedå, ett lag ska vi iaf få ihop, sen hur många vi blir vetefan men lag får vi ihop!
tEu1 emil_e89 wroteHellraiser wroteDetta känns som om det kan bli vår första W.O.............................. Naedå, ett lag ska vi iaf få ihop, sen hur många vi blir vetefan men lag får vi ihop! Ska jag fråga Fredde?