Tobbe901 känner mig lite halvdålig, tjock i halsen och halvförkyld men jag lirar till 90 % iaf på onsdag!
köttet Som det ser ut nu lirar jag inte då jag måste ge mig i väg på tjänsteresa. Det kan möjligen ändras, men räkna inte med mig.
smocken_jesus Jag kommer till 90% säkerhet att spela, har dock ett problem jag måste lösa. Måste köpa en pump...(komplicerad anledning, fråga inte varför :wink: ) Men som sagt 90% Nu jävlar ska VI VINNA!!!! :evil:
Robie smocken_jesus wroteJag kommer till 90% säkerhet att spela, har dock ett problem jag måste lösa. Måste köpa en pump...(komplicerad anledning, fråga inte varför :wink: ) Men som sagt 90% Nu jävlar ska VI VINNA!!!! :evil: Jag testade att lira lite lätt idag och det känns väl som att jag kan lira även på onsdag. Men det gick jäkligt segt med flåset så vi får väl se i vilket skick jag kommer.
Tobbe901 smocken_jesus wroteJag kommer till 90% säkerhet att spela, har dock ett problem jag måste lösa. Måste köpa en pump...(komplicerad anledning, fråga inte varför :wink: ) Men som sagt 90% Nu jävlar ska VI VINNA!!!! :evil: Erektionspump för att få bruden som det snackas om lite längre upp på andra tankar än att göra mål kanske?
Uffe Som jag redan meddelat Emil så kan jag inte heller ställa upp på onsdag så någon annan får ta hand om målvaktsposten i denna match, vem det en blir kan väl höra av sig om hur vi ska göra målvaktsutrustningen som finns hemma hos mig.
tEu1 Jag kan prata med Rulle, Fredde kan int då han är i fjällen. har annars en kille som kan lira när som, men han är inte medlem, o tänker heller inte bli det. Men kanske vore nåt ändå med tanke på hur lite folk vi är i dagsläget!
Rosin tEu1 wroteJag kan prata med Rulle, Fredde kan int då han är i fjällen. har annars en kille som kan lira när som, men han är inte medlem, o tänker heller inte bli det. Men kanske vore nåt ändå med tanke på hur lite folk vi är i dagsläget! Nej, vill han vara med och lira får han snällt tänka sig att bli medlem.
Heldragna Rosin wrotetEu1 wroteJag kan prata med Rulle, Fredde kan int då han är i fjällen. har annars en kille som kan lira när som, men han är inte medlem, o tänker heller inte bli det. Men kanske vore nåt ändå med tanke på hur lite folk vi är i dagsläget! Nej, vill han vara med och lira får han snällt tänka sig att bli medlem. Definitivt!
tEu1 Heldragna wroteRosin wrotetEu1 wroteJag kan prata med Rulle, Fredde kan int då han är i fjällen. har annars en kille som kan lira när som, men han är inte medlem, o tänker heller inte bli det. Men kanske vore nåt ändå med tanke på hur lite folk vi är i dagsläget! Nej, vill han vara med och lira får han snällt tänka sig att bli medlem. Definitivt! Ja det vet jag, men jag menar om det e svårt att få ihop lag, så kan han tänka sig att hjälpa till. Jag kan säga att han inte kmr bli medlem med 100% säkerhet.
Hellraiser Någon som har bil? Bara en stilla undran. Vi är några som åker från stadskärnan. Jag, exlie82 och Jonstad.
Heldragna tEu1 wrote Ja det vet jag, men jag menar om det e svårt att få ihop lag, så kan han tänka sig att hjälpa till. Jag kan säga att han inte kmr bli medlem med 100% säkerhet. Då får ni hitta någon annan!