exile82 wroteStefan wroteDu, det är bara att bestämma sig. Du har väl en egen vilja? Vill du göra rätt för dig, vara lojal, tacka klubben som TROTS kontrakt med dig lånade ut dig till KHL - kom hem! Visa var skåpet ska stå därute på planen! Bärga segrar! Lyft dina backkollegor med din oerhörda rutin och kunskap!
Det kan vara så enkelt, men det är det inte!
Som 1986 skrev, så kan det mycket väl vara så att ledningen är inne och styr! Jag känner inte Mange personligen, men är väl insatt i hans situation!
Så du menar att LHC skulle tvinga Mange att spela i KHL...? Om det är pengar han behöver så lär han väl inte gå under av en topplön i LHC (läs: Elitserien)...?
Hursomhelst känns det veligt och av hans uttalanden att döma (om han inte är felciterad) så verkar han så lagom sugen att fullfölja sin deal och komma hem.
Jag skrev nyss att vi är duktiga på att dra slutsatser, fara iväg i spekulationer och såga och ha oss, och nu är jag där själv.
Det vore enklare om de inblandade parterna kunde vara TYSTA tills man bestämt hur man ska ha det. ELLER lägga korten på bordet (som Runken i FBK gjorde när han gick igenom truppen...)