Jag känner bara tomhet.. NHL ute ur leken? Bullshit! I dagens hockeyvärld är ett muntligt löfte precis lika bindande som ett skrivet kontrakt - inte alls. Jag kallar inte Tony för lögnare, absolut inte, men mycket kan hända och jag tror nog att han skulle åka om han fick ett bra bud.
Jag är mest förbannad på LHC. De är de själva som har satt sig i den här sitsen, och får nu betala genom att släppa sina bästa spelare. Om ekonomin fortsätter att skötas på det här sättet - är det då någon som på fullaste allvar tror att Tony, Weinhandl och Pajen återvänder? Och visst, man tjänar pengar på det här - men frågan är också vad man förlorar på det. Intresse, är en sak. Publiken vill se bra spel och bra spelare. Mindre publik ger mindre intäkter. Och så går det runt i en cirkel.
Det är inte våra spelare som borde skickas till Ryssland - det är de personerna som styr Cluben som borde få en enkel biljett till en karg plats.
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: Den här säsongen är viktig för föreningen. Fan vet om inte guld är den enda vägen ut för fortsättningen.