Tänkte göra min första nya tråd här nu (har jag iallfall för mig att det är^^) men iallfall
JÄKLIGT kul att så många hittar hit till HockeyBulletin, antalet reggade öser iväg med mängder nya varje dag
Tänkte göra min första nya tråd här nu (har jag iallfall för mig att det är^^) men iallfall
JÄKLIGT kul att så många hittar hit till HockeyBulletin, antalet reggade öser iväg med mängder nya varje dag
Ja, det är kul. Men de flesta som registrerar sig är väl spambots? Eller hur är det?
Function_ wroteJa, det är kul. Men de flesta som registrerar sig är väl spambots? Eller hur är det?
Hmm spambots? hehe vad är det? personer som bara skriver skit eller nogon botjäkel typ?
Admin här måste väl ändå godkänna "folket" ? Ändå är det iallfall från 1700 pers till nästan 3500 på något halvår typ Vad jag har sett så är det iallfall största forumet av dom Es lag jag kikar på
Henke
Pröva att klicka "Medlemslista" och ändra sorteringsordning till "Fallande ordning". Sen kan du ju fundera på hur många människor som verkligen registrerat sig... Vi ska i alla fall vara väldigt glada så länge majoriteten av de nya medlemmar inte skriver inlägg...
danme wrote>>Henke
Pröva att klicka "Medlemslista" och ändra sorteringsordning till "Fallande ordning". Sen kan du ju fundera på hur många människor som verkligen registrerat sig... Vi ska i alla fall vara väldigt glada så länge majoriteten av de nya medlemmar inte skriver inlägg...
Jahopp då skjönk det för mig då^^. men å andra sidan har väl andra forum lika ändå?
Måste ju finnas något positivt?
Det här måste ju ialla fall vara ett av dom mest "aktiva" forumen i elitserien, där det är mest folk som läser och skriver!
moni wroteDet här måste ju ialla fall vara ett av dom mest "aktiva" forumen i elitserien, där det är mest folk som läser och skriver!
Håller med dig , dock vet jag att det skrivs mkt på fbk s forum,dock har dom ju ett gäng enstaka tomtar som huserar i många trådar och har flera tusen inlägg :roll:
modo har väl en del med om man ser till antalet inlägg,men dom mår ju inte så bra däruppe så det blir la många klagotrådar då sen att deras forum är ett av dom sämsta man skådat är en annan sak :lol:
danme wrote>>Henke
Haha kollade igenom medlemslistan nu och fy f***n vad mkt spamkonton :shock: Finns det inget stopp för detta och varför tas dom inte bort?
Ignorera dem - de kan inte göra någonting och rensas så småningom.
HenkeLHC wrotedanme wrote>>Henke
Pröva att klicka "Medlemslista" och ändra sorteringsordning till "Fallande ordning". Sen kan du ju fundera på hur många människor som verkligen registrerat sig... Vi ska i alla fall vara väldigt glada så länge majoriteten av de nya medlemmar inte skriver inlägg...Haha kollade igenom medlemslistan nu och fy f***n vad mkt spamkonton :shock: Finns det inget stopp för detta och varför tas dom inte bort?
Måste bara kommentera att alla med noll skrivna inlägg inte är spamkonton. Det finns ett antal registrerade personer som inte vill skriva inlägg men ser fördelen att vara registrerad då man bl.a. kan se senast inlagda ej lästa inlägg, man kan använda pm mm mm....