archibald 4ever wroteeriko wrotearchibald 4ever wroteRögles 6-5 mot Hv borde väl kvala in under kategorin skandalbedömningar. Hade Cluben råkat ut för den hade jag kastat ut tvn genom väggen.
Skönt att Hv tappade minst en poäng där dock...
Vad gjorde du i våren 08? Rev huset?
HV och Kenta ska sluta gnälla!!! HV blev bestulna på en poäng i grundserien vi på ett guld.
Du menar alltså att den här tråden bara är till för domartabbar som drabbat cluben? Isåfall har mitt inlägg ovan hamnat fel, och jag ber om ursäkt. Annars kan ett tips kan vara att kolla vilket ämne du postar i.
Hur fan kommer du fram till att denna tråd bara handlar om domartabbar som drabbat LHC? Det "eriko" syftar på att det var rätt åt HV, då just domartabbar av storlek större gav dem ett SM-tecken i våras. Exempelvis bortdömda, men solklara, mål och straffslag som vi inte inte fick, mm.
Personligen så hatar jag dock saker som dessa. Sparken var solklar, likaså målet i Gävle som vi skulle ha haft. Det är helt jälva bedrövligt att de inte kan se detta trots att de har utbildats speciellt för detta. Sen är det ju inte direkt i varje match de ens behövar agera, och ändå kan de inte se om det är korrekt mål eller inte.