alfie
Jag tycker ÀndÄ Shore undkommer kritik och den ENORMA kostnadsskillnad det ÀndÄ Àr mellan Shore och Strandberg Àr intressant i utfall.
FörstÄr precis hur du menar men tycker det Àr uppenbart att nÀr vi fick in Kovacs hade det varit bÀttre för balansen att behÄlla Strandberg Àr min bild. Dessutom hade pengar funnits till backsidan i större utstrÀckning.
DÀr Àr det samtidigt en cherrypicking eftersom PJ och MÄrten inte visste om Kovacs nÀr Shore signades. Man sökte troligtvis annan spelartyp och tycker att om Bristedt hade blivit den pusselbiten hade Shore varit helt rÀtt.
Enkelt att vara efterklok givetvis men ser att balansen nÀr vi sökte mer kreativitet uppenbart har skapat problem för oss i ren kÀmparglöd och lagspel.
Det jag menar Àr att problematiken att hitta balans nu för trÀnarna Àr en del i att jag förstÄr att processen som det sÄ hÀrligt heter tar tid.
Det sagt tycker jag Shore och Little varit lagets tvÄ sÀmsta spelare men det Àr Kovacs som fÄr all kritik eftersom det Àr betydligt enklare för alla att gÄ den vÀgen.
Givetvis min bild men för att utveckla hur mina tankar gÄr.