Fan vilken déjà vu! Att läsa debatten här känns som att man är förflyttad bakåt i tiden till tidpunkten då Ledin blev klar för HV.
Avskydde verkligen Ledin, men kärleken till laget är större än hatet för de enskilda spelarna och jag lärde mig uppskatta killen - inte minst då han var en starkt bidragande faktor till guldet. Nu saknar jag honom något enormt då han (och Jämtin) är precis vad dagens HV behöver!
Kappvänderi? Nope! I mina ögon är det bara en påminnelse om den verklighet som råder inom hockeyn. Klubben, segrarna och guldet först, därefter kan man diskutera vad man tycker om spelarna i laget.
Är inte heller speciellt upprörd över att han gick till LHC istället för HV. Killen har AIK som moderklubb för tusan! Om tex Davidsson, Thörnberg, Melin, Petrasek, Liv eller någon annan av killarna från Jkpg skulle gå till en annan klubb i ES vore det en helt annan sak. Men Jämtin? Shit, välkommen till verkligheten HV-fans...
Antar att flera av er som har svårt att acceptera värvningen av Jämtin kommer att ändra er, om han levererar dvs...