Acke: Håller med dig till viss del. Spelarna ska spela för att vinna ett sm-guld till supportrarna, sig själva och hela staden Linköping. Jag tror defenitivt att fansen är en stor faktor till att spelarna sliter som svin i slutspelsmatcherna (täcka skott med 30 sek kvar och redan avgjort) men jag kan inte påstå att jag inte unnar delar av ledningen som trots allt jobbat hårt och, länge mer eller mindre ideelt, för att ge laget och staden förutsättningar för att kunna ta sm-guld.
100%: Vad ledningen ifråga (vilka är det du refererar till? Mike, Tommy, Anders Mäki, Hemlin, Rolf Johansson, Christer Mård?) gjort mot just dig och andra supportrar har jag ingen aning om dock. Kommersialiserat verksamheten har man absolut gjort, men det var nog ett måste för att kunna nå elitserien.
Jag hoppas som fan på ett guld för det är vi ta mig faan alla värda. O ja även jag har varit i ljungby, grästorp, tingsryd o allt vad de små hålorna heter...
Om vi dessutom tar guld får du gärna ta åt dig hela äran Acke.. Bara vi vinner 🙂